UUTTA! Raskaana oleville ja synnyttäneille naisille räätälöidyt ryhmävalmennukset  Oulussa!

Raskautta ja erityisesti synnytystä verrataan aika ajoin maratonin juoksemiseen. Kukaan ei varmasti lähtisi maratonillekaan harjoittelematta, joten miksi jättäisimme huolellisen valmistautumisen synnytykseen ja sen jälkeiseen aikaan tekemättä?

Raskaus, synnytys ja synnytyksen jälkeinen aika asettavat naisen kehon melkoiselle koetukselle. Tämän takia olemme kehittäneet raskaana oleville ja synnyttäneille naisille omat täysin uudet ryhmävalmennuskonseptit:

Kevyesti Raskaana – valmennus

Huolettaako sinua ylimääräinen painonnousu raskausaikana?

Tiedätkö millainen liikunta on turvallista raskaana ollessa?

Haluatko saada konkreettisia ohjeita lantionpohjan harjoittamiseen synnytystä varten?

Kevyesti Raskaana -valmennus tähtää äidin ja tulevan lapsen hyvinvoinnin parantamiseen ravitsemuksen ja liikkumisen keinoin. Valmennuksessa opetellaan sinun ja lapsesi hyvinvointia tukeva ruokavalio, jolla vältetään turha painonnousu raskausaikana. Lisäksi valmennuksessa käydään läpi raskausaikaa tukevia turvallisia liikuntamuotoja ja lantionpohjan harjoitteita, jotka valmistavat kudoksia synnytykseen!  Valmennukseen voit osallistua raskauden alkumetreiltä. Tule valmennukseen mukaan kuitenkin viimeistään rv. 27–28.  Huom! Mikäli valmennus jää kesken esimerkiksi ennenaikaisen synnytyksen vuoksi, voi jäljelle jääneet kerrat korvata synnytyksen jälkeisessä Raskaudesta Keveyteen -valmennuksessa.

Sisältö:

  • Alkukartoitus
  • Raskausajan ravitsemus kattavasti henkilökohtaisine ohjeineen
  • Henkilökohtainen ravintoanalyysi ruokapäiväkirjan pohjalta
  • Lantionpohjan ja keskivartalon harjoittaminen raskausaikana
  • Lihaskunto- ja kestävyysharjoittelu raskausaikana
  • Raskausajan ryhtimuutokset ja liikkuvuusharjoittelu
  • Harjoittelussa tähdätään myös synnytykseen valmistautumiseen

Raskaudesta Keveyteen –valmennus

Kaipaatko lisää energiaa vauva-arkeen?

Haluatko päästä eroon raskauskiloista järkevästi?

Tiedätkö miten palautua fyysisesti synnytyksestä mahdollisimman nopeasti ja turvallisesti?

Ensimmäinen vuosi synnytyksen jälkeen on tehokkainta ja parasta aikaa palauttaa kudokset synnytyksestä. Raskaudesta Keveyteen -valmennuksessa keskitytään äidin fyysisen kunnon palautumiseen synnytyksen jälkeen räätälöidyn ruokavalion ja liikunnan avulla, ottaen huomioon keskivartalon ja lantionpohjan palautuminen. Voit osallistua valmennukseen vuoden sisään synnytyksestä ja aikaisintaan jälkitarkastuksen (5-12 vkoa) jälkeen.

Sisältö:

  • Alkumittaukset
  • Ravitsemus synnytyksen jälkeen vauva-arjen haasteet huomioon ottaen
  • Imetyksen turvaaminen ravitsemuksen keinoin
  • Painonhallinnan ja kiinteytymisen tukeminen henkilökohtaisesti räätälöidyllä ruokavaliolla
  • Lantionpohjan ja keskivartalon palautuminen synnytyksestä
  • Lihaskunto- ja kestävyysharjoittelun aloittaminen synnytyksen jälkeen
  • Imetys- ja kantoasennot osana ryhdin parantamista

Molemmat valmennukset ovat omia kokonaisuuksia ja voit valita tilanteeseesi parhaiten  sopivan valmennuksen. Valmennuksiin voit osallistua, olit sitten ensi- tai uudelleensynnyttäjä!

Sinulla on oikeus huolehtia itsestäsi vauva-arjen haasteita varten! TULE ROHKEASTI MUKAAN!

Kevyesti raskaana & raskaudesta keveyteen:

  • Sis.10 tapaamista)/valmennus

  • Hinta: 3*99€

  • Ryhmäkoko: 8 hlöä

  • Paikka: Kempeleentie 5, 90400 Oulu

  • Seuraavat alkavat ryhmät:

  • Raskaudesta Keveyteen –valmennus

  • Kevyesti Raskaana –valmennus

    • Seuraavien ryhmien aloitusajankohta ilmoitetaan myöhemmin

 

Valmennuksesta vastaavat:

Janica Alasimonen, koulutettu ravintovalmentaja ja hyvinvointivalmentaja (Trainer4You), 9- ja 3,5-vuotiaiden lasten äiti.

Nais Training logo.png

Sofia Vesa, fysioterapeutti, naisten valmennukseen erikoistunut personal trainer (Trainer4You), 4v ja 6kk lasten äiti.


Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

janica@hyvanolonkellari.fi, p.0400317703

sofia@naistraining.fi, p.0407613917